sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Yksisarvisten Valtakunta

Mietin tätä kauan että tulenko "ulos kaapista" täällä blogissa, siis henkisyys kaapista. Pohdittuani asiaa pidemmän aikaa mietin että sillä ei oikeasti ole mitään väliä mitä muut minusta ajattelevat tai tykkäävät. Pääasia on että olen itse sinut itseni kanssa. Olen pitänyt melko matalaa profiilia sen kanssa että mitä ja mihin minä uskon ja mitä mä teen. Olen muutama vuosi takaperin kouluttautunut Reiki hoitajaksi ja huomannut sen mahtavan voiman. En siis usko mihinkään ennenkuin saan ne itse kokea ja nähdä. Enkä tosiaankaan vaadi sitä muiltakaan, ei pidäkään, omien kokemuksien kautta saa sen uskonvahvistuksen ja tietää mihin uskoa ja mihinkä ei. Suosittelen siis olemaan avoimin mielin ja kokeilemaan, sillä se selviää. Olen myös kouluttautunut Enkelihoitajaksi ja eläinkommunikoijaksi.

Lähdin mukaan Yksisarvisten Valtakunta-verkkokurssille jonka Valkoisen Liekin Voima järjesti, kiinnostuin asiasta koska olen nyt viimeaikoina visualisaatioissa nähnyt yksisarvisen muutaman kerran ja halusin oppia heistä lisää ja tutustua heihin paremmin.

(kuva lainattu googlesta)

Kurssi kesti 4 viikkoa joista viimeinen kurssipäivä oli tänään. Vähän haikein mielin lopetan kurssin sillä kurssi on ollut todella antoisa matka, itseni tutustumiseen ja ennen kaikkea yksisarvisten tutustumiseen. Olen oppinut aivan valtavasti kurssin aikana, niin yksisarvisista, chakroista kuin maadoittumisen tärkeydestä!
Olen kehittynyt hurjasti henkisesti mutta myös fyysisessä elämässäni olen huomannut paljon positiivisia muutoksia. Olen myös saanut kehitettyä selväaistejani todella paljon, tämä on ollut todella antoisaa!
Opin myös kurssin aikana tekemään yksisarvisparannuksen, tämä ei ole siis sama asia kuin yksisarvishoitaja, hoitajakoulutus on paljon laajempi ja kestää monta kuukautta. Itseäni kovasti kiinnostaisi mennä seuraavaksi tuohon hoitajakoulutukseen, se alkaa 3.5 joten vielä on aikaa miettiä :)


Kurssin aikana saat 4 viikon ajan joka viikko uuden kurssimateriaalin (aina noin 20 sivun mittainen/ viikko) sekä joka viikko uuden visualisaation ja kotitehtäviä. Nämä jäävät minulle hyväksi työkaluksi myös jatkossa.
Minusta tämä oli todella hyvä tapa saada itselleen sitä omaa aikaa. Kotiäitinä kun laittaa aina muiden tarpeet itsensä edelle. Oli välillä myös haastavaa löytää se puolisen tuntia päivässä itselleen. Mutta kun homma lähti rullaamaan ja mies hoiti neitiä aina sen ajan kun tein näitä visualisaatioita niin huomasin kuinka paljon paremmin jaksoin itse kun olin saanut hiukan omaa aikaa ja hoidettua itseäni. Tässä tämä tärkein oppi tulee myös hyvin esille, et voi hoitaa muita ellet hoida ensiksi itseäsi.

Nyt tämä kurssi tulee kuulemma muuttumaan ja tulee jatkossa olemaan kaksiosainen (eli 4 + 4 viikkoa) joista minä nyt sitten olen käynyt tämän ensimmäisen osan joten minullakin on mahdollisuus jatkaa vielä tätä kurssia :)


Valkoisen Liekin Voimalla on paljon erilaisia kursseja ja koulutuksia sekä erilaisia hoitoja, tutustu heidän laajaan ja kattavaan kotisivuun täältä! <3



Heidän fb sivuilta (katso täältä) löytyy näitä ihania aforismeja joita nyt tässäkin tekstissä olen lainannut! <3



Rauhallista sunnuntaita kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti