tiistai 9. joulukuuta 2014

Laukun järjestelijä ja tarjouskoodi

-Yhteistyöpostaus-

Nyt vihdoin olen löytänyt ratkaisun!
Tiedät varmaan sen tunteen kun vaihtelet laukkuja ja siirtelet tavaroita edes takas ja sit huomaatkin että se mitä tarvitset onkin just siinä toisessa laukussa!


Tämä kuvio on mulle erittäin tuttu sillä tykkään vaihdella laukkuja ja erityisesti nyt kun on saanut lapsen ja pitää olla sille erikseen hoitolaukku, sit tulee niitä päiviä kun pitää mennä jonnekki ja päätän et tänään pärjätään yhdellä laukulla ja se on sit tietty se mun käsilaukku joka jää kotiin. No sieltä sit siirretään ne tärkeimmät ja pakolliset sinne hoitolaukkuun ja kas kummaa, kun se oma laukku ei oo mukana kaikkine tavaroineen niin juurihan sit olis tarvinnu sitä mikä sinne laukkuun jäi!

Onneks tosiaan löysin tähän ratkaisun nimittäin Insjö on kehittänyt erittäin kätevän laukun järjestelijän bagINbag! Toisin sanoen laukku laukun sisällä!!

Saimaa Tuuli -laukut on valmistettu parhaasta helposti puhdistuvasta ja pestävästä nailonista. Logo-tunnus ja yksityiskohdat ovat aitoa nahkaa.

Nyt mun on tosi helppo siirtää bagINbag laukusta toiseen ja tarvittaessa sen sinne hoitolaukkuun ja näin ollen mulla on sit kaikki tarvittava aina mukana!


Mun laukusta löytyy kaikkee mahdollista ja kaiken varalle :D


Löytyy purkkaa, käsidesiä, pastilleja, kalenteri, muistivihko, käsivoide, nenäliinoja, aurinkolasit, pikkupussissa päänsärkytabletteja ja laastareita, tottakai puhelin ja lompakko, toss vähä isommas pussukas on kaikki kanta-asiakaskortit, alekuponkeja, pinnejä, pampuloita, huulirasvaa, avaimet ja hands free. Näiden lisäks siell yleensä on aina jotain ekstraakin ;)




Laukkuja löytyy kahta eri kokoa, itselläni on tuo isompi koko ja se on mulle just passeli! Sinne kyllä mahtuu sit tosi paljon, siis yllättävän paljon!! Värejä löytyy useita, muun muassa tämä ihana Saimaa Tuuli Hot Coral! Väreihin ja kokoihin voit tutustua täällä.





Löytyy myös avainrenkaita ja johdonpidikkeitä :)


Nää oli kyll niin hienot et vois käyttää ne ilman mitään toista laukkua myös! <3

Insjö antaa nyt kaikille mun blogin lukijoille toimituskulut ilmaiseksi koodilla: JESSI
koodi on voimassa 10.12.2014 - 10.01.2015. 
Todella ihana ja järkevä laukunjärjestelijä nyt itsellesi tai ystävälle joululahjaksi! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti