keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Neulominen

Mä ostin jo tuossa jokunen kuukausi sitten Novitan Joki lankoja (100% villaa) kun oli tullut uudet ihanat värit. Ne sit tuolla kaapissa ootellu josko alottaisin jotain niistä tekemään. Ongelmahan on siinä et mä en oo neulonu mitään vuosiin!
Eilen sit iski inspiraatio oikeen kunnolla ja pakko se oli aloittaa, ei muutaku istuu koneen eteen youtube auki ja harjotella neulomisen perusteita. Äkkiäkös ne siitä muistuikin mieleen ja sit etin kivan ohjeen netistä ja eipäs nyt ihan onnistunukkaan ku en tajunnu yhtään mitään koko ohjeesta!
(Lopuks mulle selvis et se oliki mallitilkku, ei siis itse tekele, siksi siitä tulee niin pieni!)
No mä sit kävin siskolla tänään ja siskon miehen äiti oli kylässä ja mulla neulevärkit mukana ja johan onnistui ja nyt sit teen hyvin yksinkertaisen aina oikein neuloen vauvanpeiton ja ei tarvi mitään ohjeita! Näillä aloitellaan ja katotaan mitäs sitä sit sen jälkeen tekis, ehkä kaulahuivi? :)
Tämä ois ainaki kiinnostava kokeilla tehä, hyvin selkeesti se tuon tossa esittää ja puikkoina käytetään käsiä, mielenkiintoista! :)

Ihanasta youtubesta voit siis opetella tekemään vaikka villasukan!


Neulomisen iloa teille kaikille! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti