sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

OBH Nordica Smoothie twister

Ostin tossa tammikuussa smoothie blenderin kun silloin niihin smootieihin hurahdin :)
Mulla löytyy ennestään toi monitoimikone jossa on se iso blenderi mutta eipä sillä jaksanu päivittäin alkaa tekemään kun se on niin iso ja hankalampi puhdistaa.
Hintaa tällä smoothie twisterillä oli silloin 29.90e (tarjouksessa) ja Prismasta sen silloin ostin, katso tuote täältä.


Toi twisteri on ollut aina enemmän ja vähemmän käytössä, jos ei päivittäin niin ainakin monta kertaa viikossa, se vie onneks vähän tilaa tossa tiskipenkillä ja on mun mielestä siistin näköinenkin :)

Mä oon tehnyt sillä m.m Proteiinipannarit ja sormiruokailijan letut, banaanipannarineidille jäätelöitä ja smoothieita ja tietty ittelleni kans, esim nämä :) En vois enää kuvitellakkaan olevani ilman tota sillä se helpottaa kyll ihan hirveesti, saa niin helposti ja nopeesti tehtyä, tulee vähän tiskiä ym.



Mukana tuli 2 pulloa (600ml), juomakannet ja sit tietty se terä. Tosi kätevää kun saa ladata ainekset pulloon, surauttaa hetken menemään ja sit ottaa terä irti ja vaihtaa juomakansi! Voiko helpommin saada välipalan mukaansa?! :)

Mä ostin sit vielä Prismasta 2 ekstra pulloa (2x400ml eli vähän pienemmät kuin mitä koneen mukana tuli ja mukana tuli 2 juomanokan kantta ja kaks umpinaista kantta). Mies otti noita myös evääks töihin, niin oli helppo ladata illalla valmiiks ja laittaa pullo jääkaappiin ja sit se sai aamulla surauttaa menemään ja joko juoda sen heti tai ottaa mukaansa! Katso tuote täältä, hintaa oli 15e.


Oon siis ollut todella tyytyväinen ja voin lämmöllä suositella :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti